sthev

«Εξυπηρέτηση πελατών: Το κλειδί της επιτυχίας»

Επιτυχώς ολοκληρώθηκε το σεμινάριο του ΣΘΕΒ: «Εξυπηρέτηση πελατών: Το κλειδί της επιτυχίας»

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών πραγματοποίησε εργαστηριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Τρίτη 16 Απριλίου με θέμα: «Εξυπηρέτηση πελατών: Το κλειδί της επιτυχίας».

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και στη διαχείριση των πελατών.

Με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε διαδραστικά παιχνίδια επικοινωνίας αλλά και μέσω εφαρμογών – apps που χρησιμοποιήθηκαν για την καλύτερη εμπέδωση του περιεχομένου επικράτησε ευχάριστο και ομαδικό κλίμα πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο του προγράμματος.

Ενδεικτικά σχόλια των εκπαιδευομένων αναφέρουν:
•Κ. Π.: «Εξαιρετικός»
•Γ. Μ.: «Καλός επαγγελματίας!!!»
•Φ. Δ.: «Ευχάριστη και χρήσιμη εμπειρία»
•Σ. Α.: «Σας ευχαριστούμε για την προσπάθεια μετάδοσης γνώσεων και την καλή οργάνωση»

Το σεμινάριο παρακολούθησαν στελέχη εξυπηρέτησης πελατών από θεσσαλικές επιχειρήσεις.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Γιάννης Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.

sthev

sthev

sthev