Online σεμινάριο: «Δεξιότητες πώλησης – αντιρρήσεων & πειθούς σε περίοδο αλλαγών»
Ο ΣΘΕΒ διοργανώνει διήμερο διαδικτυακό σεμινάριο διάρκειας 8 ωρών την Παρασκευή 9 Απριλίου, ώρες 17:30 – 21:30 και το Σάββατο 10 Απριλίου, ώρες 10:00 – 14:00, με θέμα: «Δεξιότητες πώλησης – αντιρρήσεων & πειθούς σε περίοδο αλλαγών» μέσω της πλατφόρμας του zoom.
Οι συμμετέχοντες του προγράμματος:
- Θα βρίσκουν τρόπους να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τους πελάτες τους
- Θα είναι σε θέση να διαπραγματεύονται
- Θα ενισχύσουν το customer care
- Θα εργάζονται έξυπνα, γρήγορα και αποτελεσματικά
- Θα αποφεύγουν μακροσκελής συζητήσεις χωρίς αποτέλεσμα
- Θα χρησιμοποιούν επικοινωνιακά εργαλεία για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της κρίσης
Θεματολογία:
- Τεχνικές αντιμετώπισης αντιρρήσεων
1. Τεχνική Μπούμερανγκ
2. Σίγουρο Κλείσιμο
3. Αναπλαισίωση
4. Διευκρίνηση Πραγματικής Αντίρρησης
5. Ευγενική Διαφωνία - Εισαγωγή στο μοντέλο πωλήσεων A.I.D.A MODEL
1. Προσοχή/ Attention
2. Ενδιαφέρον/ Interest
3. Επιθυμία/ Desire
4. Δράση/ Action - Τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης πώλησης (λόγος, πάθος, ήθος)
1. Η έννοια του λόγου
2. Η έννοια του ήθους
3. Η έννοια του πάθους - Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών πριν & μετά την πώληση
1. Ορισμοί της καλής εξυπηρέτησης πελατών
2. Παροχή θετικής εμπειρίας στον πελάτη
3. Αυτογνωσία Πωλητή
4. Ευαισθητοποίηση του καταναλωτή
5. Προσδιορισμός και κατανόηση των αναγκών και προσδοκιών των πελατών
6. Συνέπειες της παροχής κακής εξυπηρέτησης πελατών (φήμη κλπ)
7. Η σημασία των λέξεων στην πώληση
8. Ποιες λέξεις επιτρέπονται
9. Ποιες λέξεις αποφεύγονται
10. Ανατροφοδότηση
11. Αντικειμενική Ανατροφοδότηση
12. Υποκειμενική Ανατροφοδότηση - Τεχνικές διαπραγμάτευσης & επαγγελματικής δικτύωσης
1. Τι είναι διαπραγμάτευση
2. Η ομορφιά του Win Win
3. Προετοιμασία για τη διαπραγμάτευση
4. Γιατί αποφεύγουμε τη διαπραγμάτευση
5. Πότε να διαπραγματευόμαστε
6. Πότε δεν διαπραγματευόμαστε
7. Ξεκινώντας μια προσφορά
8. Τακτικές διαπραγμάτευσης
9. Διαπραγμάτευση σε περίοδο κρίσης
10. Κλείσιμο Συμφωνίας
11. Δικτυωθείτε με ακεραιότητα
12. Πως χτίζω προσωπική δικτύωση στο internet
13. H δύναμη του follow up στο customer service
Οι εκπαιδεύσεις θα είναι διαδραστικές με ερωτήσεις προς τους συμμετέχοντες, με video και ειδικά εργαλεία ανάπτυξης έτσι ώστε να γίνει κατανοητό το εκπαιδευτικό υλικό από όλους.
Προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους συμμετέχοντες (όσοι το επιθυμούν) πριν την διεξαγωγή της εκπαίδευσης 15 λεπτά online ατομικής συνεδρίας, μέσω πλατφόρμας, για την ανάλυση τεστ τύπου προσωπικότητας- συμπεριφοράς, έτσι ώστε να δουν και να κατανοήσουν, οι ίδιοι εκείνους αλλά και τους πελάτες τους.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται σε τηλεφωνικές και δια ζώσης πωλήσεις και βιώνουν τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας, σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η κ. Βασιλική Φλωροπούλου, Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker, εκπαιδεύτρια ενηλίκων και ομιλήτρια σε πληθώρα σεμιναρίων και ομιλιών. Έχει προϋπηρεσία στον τραπεζικό κλάδο, επαγγελματική και βιωματική εμπειρία στην προσωπική ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, EUROBANK Financial Planning Services (FPS), 5ετή προϋπηρεσία και βιωματική εμπειρία στην εκπαίδευση επικοινωνίας-Vodafone.
Για δηλώσεις συμμετοχής συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.
Το κόστος συμμετοχής ανά άτομο είναι:
Μέλη του ΣΘΕΒ: 60€
Μη μέλη ΣΘΕΒ: 100€
Ιδιώτες: 80€
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.