Level Up

LEVEraging knowLedge of training providers in UPskilling and reskilling of SMEs’ managers and employees towards empowering their digital transformation

Έναρξη: 1 Ιανουαρίου 2023

Λήξη: 31 Δεκεμβρίου 2025

Κωδικός Προγράμματος: 101100679

Πρόγραμμα: Digital Europe Programme (DIGITAL)

Σκοπός Προγράμματος

Το Level Up στοχεύει να ενδυναμώσει το εργατικό δυναμικό των ευρωπαϊκών ΜΜΕ στον ψηφιακό τομέα μέσω της ανάπτυξης και της παροχής βραχυπρόθεσμων μαθημάτων κατάρτισης με επίκεντρο τους ακόλουθους βασικούς τομείς ικανοτήτων:

  • Cybersecurity
  • Data Literacy
  • Data Analytics
  • Artificial Intelligence
  • Microelectronics
  • Internet of Things, 3D printing και 3D modelling,
  • Could and programming

Τα μαθήματα κατάρτισης θα προσαρμοστούν ώστε να είναι συναφή με διάφορους βιομηχανικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των τομέων της υγειονομικής περίθαλψης, της χρηματοδότησης, της ασφάλισης, της γεωργίας-τροφίμων, της αγροτεχνολογίας, της ενέργειας, της μεταποίησης και των τηλεπικοινωνιών.

Δραστηριότητες

Δραστηριότητα 1: Σύγχρονη ανάλυση των δεξιοτήτων της αγοράς εργασίας για την ψηφιακή μετάβαση 

Η προσέγγιση Level Up θα βασίζεται σε μια ολιστική επισκόπηση των προηγμένων ψηφιακών δεξιοτήτων που απαιτούνται από τις ΜΜΕ σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μια ανάλυση της αγοράς εργασίας με βάση την τελευταία λέξη της τεχνολογίας θα διασφαλίσει ότι οι βασικές ψηφιακές δεξιότητες θα έχουν μεγάλη αξία για τις ΜΜΕ και επιπλέον θα παράσχει στοιχεία για τις απαιτήσεις της αγοράς όσον αφορά το κοινό-στόχο και την οικονομική προσιτότητα. Αυτό το πρώτο στάδιο του έργου θα προσδιορίσει τις ιδιαίτερες ανάγκες που έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), οι επιχειρήσεις και οι αναζητούντες εργασία σε σχέση με τον τομέα της βιομηχανίας τους (π.χ. υγεία, τρόφιμα, ενέργεια, γεωργία). Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί-στόχοι βρίσκονται σε επτά χώρες της ΕΕ, την Κύπρο, την Ελλάδα, τη Γερμανία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, την Ιταλία και τη Φινλανδία. Στόχος της ανάλυσης της κατάστασης των δεξιοτήτων της αγοράς εργασίας για την ψηφιακή μετάβαση είναι να προσαρμοστεί το πεδίο εφαρμογής των μαθημάτων κατάρτισης που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του έργου, στις ανάγκες αυτές.

Δραστηριότητα 2: Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μαθημάτων

Το Level Up θα δημιουργήσει μια νέα δημοσκόπηση μαθημάτων κατάρτισης με βάση την εμπειρία και την τεχνογνωσία των εταίρων κατάρτισης της κοινοπραξίας. Αυτά τα νέα μαθήματα θα σχεδιαστούν και θα αναπτυχθούν σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εκτεταμένης έρευνας αγοράς και της διακρατικής συνεργασίας των εταίρων. Συνολικά θα σχεδιαστούν και θα αναπτυχθούν από τους εμπλεκόμενους εταίρους 100 μαθήματα αφιερωμένα σε επιχειρηματίες και διευθυντές, εργαζόμενους και άτομα που αναζητούν εργασία. Τα μαθήματα κατάρτισης θα προσαρμοστούν ώστε να είναι συναφή με διάφορους βιομηχανικούς τομείς, όπως ο τομέας της υγείας, τα χρηματοοικονομικά, οι ασφάλειες, αλλά και ο τομέας της γεωργίας-τροφίμων, της αγροτεχνολογίας, της ενέργειας, της μεταποίησης και των τηλεπικοινωνιών.

Δραστηριότητα 3: Υλοποίηση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μαθημάτων

Το Level Up θα υλοποιήσει μαθήματα σε τοπικό και διεθνές επίπεδο σε ένα πολυπληθές κοινό, δηλαδή σε ηγέτες και διευθυντές επιχειρήσεων, άτομα που αναζητούν εργασία και εργαζόμενους. Το τελικό στάδιο του έργου ακολουθεί το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των μαθημάτων κατάρτισης και επικεντρώνεται στην παράδοση και την εφαρμογή τους στην ομάδα-στόχο, έτσι ώστε να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητά τους. Τα μαθησιακά οφέλη των συμμετεχόντων όσον αφορά τους βασικούς τομείς ικανοτήτων που αποτελούν το επίκεντρο του παρόντος έργου (δηλαδή, ανάλυση δεδομένων, επιστήμη δεδομένων, τεχνητή νοημοσύνη, IoT, μικροηλεκτρονική, τρισδιάστατη εκτύπωση και τρισδιάστατη μοντελοποίηση κ.λπ.) και η συνολική εμπειρία θα αξιολογηθούν με τη χρήση κατάλληλων μέσων και πραγματικών εργασιών.

 


 

 

Ωστόσο, οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται είναι αποκλειστικά και μόνο αυτές του/των συγγραφέα/ων και δεν αντικατοπτρίζουν κατ’ ανάγκη αυτές της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού για την Υγεία και την Ψηφιακή Ανάπτυξη (HADEA). Ούτε η Ευρωπαϊκή Ένωση ούτε η χορηγούσα αρχή μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι γι’ αυτές.