E-SELLER: Δεύτερο ενημερωτικό Δελτίο (Newsletter)
Σχετικά με το έργο e–SELLER
Το e-SELLER υποστηρίζει τους εργαζόμενους στο λιανικό εμπόριο μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, ιδίως στις αγροτικές περιοχές της ΕΕ, να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες. Επικεντρώνεται στην παροχή εργαλείων, σε υπαλλήλους μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων σε όλη την Ευρώπη, που είναι απαραίτητα για τις σύγχρονες πωλήσεις στον 21ο αιώνα. Έξι ευρωπαϊκοί οργανισμοί από την Ελλάδα, την Πολωνία και τη Γερμανία αναπτύσσουν και δοκιμάζουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την κατάρτιση προσωπικού και εταιρειών που ενσωματώνει ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο.
Δημοσίευση ψηφιακής έκθεσης e-SELLER για το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο
Η σύμπραξη δημοσίευσε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας έρευνας που διεξήχθη το προηγούμενο διάστημα στις χώρες των εταίρων σε τέσσερις διαφορετικές γλώσσες. Με βάση την έρευνα στους εργαζόμενους των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου σε αγροτικές περιοχές της ΕΕ, εντοπίζονται οι υφιστάμενες ψηφιακές δεξιότητες, ανάγκες και προκλήσεις, οι οποίες είναι σημαντικές για τη χρήση νέων τεχνολογιών. Συνεντεύξεις εμπειρογνωμόνων με παρόχους ΕΕΚ και εκπαιδευτές που σχετίζονται με την κατάρτιση του εργατικού δυναμικού του λιανικού εμπορίου και το προσωπικό των Επιμελητηρίων και των Συνδέσμων επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα και παρέχουν στη συνεργασία χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές δεξιότητες, ικανότητες και προκλήσεις που βρίσκονται στους λιανοπωλητές, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις μελλοντικές εξελίξεις σχετικά με την εμφάνιση απαιτήσεων του ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου. Εκτός από μια κοινή εικόνα των συνδυασμένων αποτελεσμάτων από τα ιδρύματα-εταίρους από τη Νότια, Ανατολική και Δυτική Ευρώπη, η οποία αναδεικνύει ενδιαφέρουσες ομοιότητες και διαφορές, οι επιμέρους εθνικές εκθέσεις είναι επίσης διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-seller.erasmus.site/de/report/.
Ανάπτυξη των εκπαιδευτικών ενοτήτων
Η ψηφιακή έκθεση e-SELLER για το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο χρησιμεύει ως οδηγός για την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προγράμματος. Έτσι, προσδιορίστηκαν προτεραιότητες καθώς και πρόσθετες τεχνολογίες και κοινωνικές δεξιότητες (soft skills) που θα συμπεριληφθούν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Αυτοματοποιημένο marketing, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και (δια)πολιτισμική επάρκεια. Οι εκπαιδευτικές ενότητες αποτελούνται ένα από θεωρητικό μέρος, μελέτες περιπτώσεων και σενάρια σχετικά με την εφαρμογή κοινωνικών δεξιοτήτων σε εργασιακές εμπειρίες στο ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο. Οι επιμέρους ενότητες συμπληρώνονται από εμπεριστατωμένο περιεχόμενο πολυμέσων. Οι εταίροι του έργου θα δοκιμάσουν και θα αξιολογήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατά τη διάρκεια ενός εκπαιδευτικού σεμιναρίου στις αρχές του 2024.
Ιστοσελίδα:
Έργο
WP 2: Έκθεση ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου: ✅
WP 3: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: εργασίες σε εξέλιξη
WP 4: πλατφόρμα e-SELLER που περιλαμβάνει εκπαιδευτικές ενότητες, εκπαιδευτικά βίντεο και ηλεκτρονικές κάρτες: 2024
Μπορείτε να κατεβάσετε το newsletter από ΕΔΩ.